فرمانده انتظامي استان از كشف ۱۶۹ كيلو و ۶۰۰ گرم ترياك در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان هاي مركزي و فارس از يك خودروي وانت نیسان حامل بار پرتقال خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 05 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود:در انجام تحقيقاتي گسترده و در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و استان فارس، فعاليت يك قاچاقچي مواد مخدر در شهرستان آباده استان فارس تحت مراقبت نامحسوس ماموران انتظامي قرار گرفت.
این مقام عالی انتظامی یادآورشد: با تكميل اطلاعات مشخص شد كه اين فرد قصد دارد با يك دستگاه خودروی وانت نیسان، یک محموله مواد مخدر را از استان فارس به سوی استان اصفهان انتقال دهد كه با اعزام تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و در عمليات مشترك انجام شده با پليس فارس، خودروي قاچاق كه حامل بار پرتقال بود، در يكي از محورهاي استان فارس شناسايي و متوقف شد.
وی اظهارداشت: ‌در بازرسي انجام شده از خودروی توقیفی، مقدار ۱۶۹ كيلو و ۴۰۰ گرم ترياك كه به شكل ماهرانه اي در زیر بار پرتقال جاساز شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با قاچاقچیان انواع مواد مخدر در سطح کشور افزود: متهم دستگير شده در اين عمليات از تشکیل پرونده مقدماتی براي سیر مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار